Elmalipasta Selam kizlar 23 haftalıgim benimle aynı haftada olan var mı durumlariniz nasıl hareket vs. ? Birde ben şimdiye kadar 5 kilo almışım çok gibi geldi bana sizde durumlar nasıl ?
Deletedmom_8 Elmalipasta azıcık çok gibi 🫣 23. Haftamda henüz hiç kilo almamıştım. Kımıl kımıl olmaya da başlamıştı kelebeğim. Güçsüzde olsa tekneleri falan çok net hissedilip belli oluyordu o haftalarda da 🥹
seyma9188 Elmalipasta 23+4 haftalığız bugün aşırı hareketliydi içerde top oynuyor gibiydi 🤣 Hareketleri artık dışardan da görülüyor hissediliyor bizimkinin 🥰 2 kg almışım şuana kadar.1 eylülde kontrolüm vardı bebiş 434 gr olmuş şuan yarım kg yu geçmiştir bence 😍
Cananyildiz Elmalipasta 23. Haftaya gore biraz fazla çünkü 30dan sonra cok alınıyor canım ama kilo verilir önemli olan bebislerin sağlığı dikkatli beslenmeye çalış yinede
KayraVeAnnesi_06 Elmalipasta 23+4 olduk hareketlerini net hissediyorum artık ilk hareketini 20+4 hissetmiştim 🙏🏻 Hiç kilo almadım ilk başlarda kilo vermiştim şimdi aynı kilomdayım