Adelyasule Ben 19un sonunda belli belirsiz bir kerecik hissettim asıl tamam diyeceğim hareketleri 20den sonra hissettim ama devamlılık olmuyor asla yeni yeni günlük hissediyorum asla kafanıza takmayın kimse kimseyle bir değil henüz bebeklerde çok güçlü değil