seymataner7 Birinci doğumum erken oldu 30 haftalık. Şimdi 2. Gebeliğim 26. Haftadayım yine erken olur diye korkuyorum ekstra bi önlem ilaç vs bişey kullanmak gerekirmi? Tecrübeliler yazsın lütfen
Ormanmeyvelii seymataner7 Doktoruna danış canım mutlaka çünkü bir sürü ilaç çeşiti var. Kasılmalar için adalat nidilat var Progestan var. Hangisi sana uygunsa o yazılmalı
seymataner7 Ormanmeyvelii doktor bana progestan verdi hergün alttan onu kullanıyorum inşallah yeterli olurda yeniden aynı şeyleri yaşamam