S_65 tüp bebek olduğu için kendi doktorum alttan muayene yapıyordu hep o yüzden alttan bakmıştı. Sonra 8. Haftada başka dr a başladım gördü.. rahmin zamanla düzelir doğum dan sonra yine eski Haline döner ama demişti.. alttan muayene kötü bişey değil ama neden uzun süre bakmış doktorunuz bilemedim şimdi