37.haftaya girdik 60 kilo ile hamile kaldım
Bir hafta önce 72.4oo kiloydum ben sezaryan olacağım doktorum çok kızıyor kaç kiloyla doğuma girmeyi düşünüyorsun diyor, ama yemeden içmeden kesince de tansiyonum.dusuyor sürekli yemek yemek istiyorum. Böyle bir döngünün içine girdim
Allah kurtarsın 😂