34Cansu Güzel anneler 10 11.haftalarda karın ağrınız oldumu sanki ishal gibi bir karın ağrım var doktora gitmem gerekirmi
Salis36 34Cansu 9+6 haftaligiz şu an benimde öyle yaklaşık 1 hafta oldu arada kramp şeklinde de ağrıyor 2.gebeligim ama 1.de var mıydı hiç hatırlamıyorum
34Cansu Ozlemiskndr ya birde havalar birden soğudu üstüne cam kapalı uyuyamıyorum burnumda tıkanmaya başladı sprey kullandığım halde açılmıyor burnum mecbur cam açık yatıyorum ne kadar örtünsemde üşüttüm demek
Dorukkusumm Bende de var 12. Haftamdaym doktorum normal dedi.. Sürekli yürüyüş yap gaz da ağrı yapıyor dedi.