Ezgisrerkli Haticeaasln Bana en başından beri kanaman lekelenmen olursa yapacağız dediler, 28′inci haftada kan testi yaptılar normal çıkınca yine yapmadılar iğne. Taa ki doğum yapacağım gün kanamam olduğunda yaptılar
Haticeaasln İnternette hep 28 yazıyor ben 27 haftalık oluyorum yarın ondan sormak istedim siz oldunuz mu acaba?
Haticeaasln Benim allaha şükür şuan kanama ve lekenme yok özel hastaneye gdiyorum ordaki doktorum yaptırılmasıni öneriyorum dedi bende devlete randevu aldm yarın gidcegeim bakalm vurcaklar mj