han_tme1 21+4 haftalık bebeğim. 18. Haftadan beri hissediyorum hareketlerini son günlerde tam hissetmeye başlamıştım ama 2 gündür neredeyse hiç hissetmedim normal midir bu durum korkmaya başlıyorum artık🥺
Zuzu6901 han_tme1 çok ayakta kalıp yorulunca, bazen hissedilmeyebiliyor evet. Gece uyurken dinle kendini, yine hissetmiyorum diyorsan doktoruna sor canım, için rahat etsin. Ya da sağlık ocağından kalp sesini dinle