Eliff042_ Ilk bebeğim sezaryen oldu şimdi ikincide normal doğum sıkıntılı olur mu arada hala karnımda acılar oluyor ama bu arada sezaryenden 3 yıl geçti
hilalhanim Eliff042_ bana kızcan ama yukardan kestirmişsin aşağıyı niye bozuyorsun tekrar sezeryane ol bitsin 😂 ben normal yaptım mesela o acıyı çekerim ama sezeryane dönmem 🙄
Eliff042_ hilalhanim mecburen sezaryen oldum bebegimin kalbi durdu suni sanci yüzünden yoksa normal doğum yapacaktım