hamisinizz Kızlar 34. Haftamızdayız bugün büyük ev temizliğim bitti hastane çantam da hazır çok şükür 🙏🏻 Biraz erken mi davranmışım siz ne durumdasınız??
-MinikveAnnesi- hamisinizz benimde bugün temizlik yapıldı dip köşe 35+4 üz bence erken değil temizlikle ilgili birşey yapmamama rağmen sırf birkaç saat ayakta durdum dolandım diye ayaklarım şişti dayak yemiş gibi yoruldum gün geçtikçe zorlaşıyor bir önceki haftayı arar oluyorsun
Oznurozdemir hamisinizz bende 34 de çantamı hazırladım 35 de evimi temizlettim. Şu an 36+4 bekliyorum artık
ayse3452 hamisinizz 37. haftamdayım bu hafta sonu yapmayı planlyorum 19 eylulde sezeryan doğum yapacagım💖🥳
hamisinizz -MinikveAnnesi- benimde ayaklarımda bi kaç haftadır ödem var o çok zorladı ama şükür bitirdim 🙏🏻
NM_mom Ben de 34.-35. Haftalar da yapmayı düşünüyorum, 30. Haftamdayım🧡 bence sende tam bitirmişsin iyi yani haftan
-Egeninannesi- ayse3452 bende aynıyım seninle 😍 37 haftadayım pazar günü temizlik olucak 19unda doğum kismetse🤗