Bugun 36+3 düm doktora gittim sancım falan çıkmadı . Ama cok zorlanıyorum en erken ne zaman alabiliriz dedim. Bir hafta sonraya gün verdi 37+3 e sezaryan. Bebeğin kilosu şuan 2600 kilo alsın yaptır diye de dört tane ciğer geliştirici iğne verdi . Sizde haftaya olmalımıyım yoksa 38 i beklemeliyim? Ama alınmayacak durumda olsaydı da o tarihe gün vermezdi herhalde hamilelik bitsin istiyorum artık yorumlarınızı bekliyorum