Asyaa_1 6 haftalık hamileyim sanki adet olcakmışım gibi şiddetli ağrım oluyor 😔😔 korkuyorum kesemi gördüm ama kalp atışını duymadım henuz 🥲
han_tme1 Asyaa_1 bende de aynı sancılar çok oldu normaldir canım hiç korkma içini ferah tut inşAllah kalp atışınıda duyarsın 🙏🥰
Ozlemiskndr Asyaa_1 benimde aynıydı süpriz bebekti zaten adet olcam sanıyordum meğer yerleşiyormuş doktor sen unutmuşsun hamileliği dedi bana😄
Asyabuse 11 hafta olana kadar devam etti sancılarım. 6-7 de falan daha şiddetliydi resmen regl ağrısıyla kıvranıyordum çok şükür 12+6 olduk bir sıkıntı yok 🌸