Ayseaysa Kızlar 33+3 haftalık hamileyim göğüs ucum hiç yok bebeğim ememez diye çok korkuyorum çıkması için ne yapabilirim
Melike658 Ayseaysa ilk bebeğimi göğüsümün ucunun olmamasıyla emzirememiştim kendinize stres yapmayın ben silikon gögüs ucuyla denedim bi süre sonra onu da emmedi mecbur sağdım sonra mamaya alıştı öylece emziremedim ama bunun için enjektör ve gögüs masajıyla halledilebilirliğini öğrendim dediğim gibi stres yapmayın inşallah emer
Merinosunannesii Ayseaysa birşeycik olmaz silikon göğüs ucu kullanırsın en kötü yada emzireceğim zaman göğüs ucu çıkarıcılar var hatta ona para vermek yerine enjektör ile kendinde yapabilirsin internette gösterir nasıl yapıldığı
ikikizannesi__ Ayseaysa benimde hiç yoktu sonrasında çok kötü yarada oldu ama pes etmedim ısrarla kızımı tutturmaya çalıştım ilk önce göğüs ucu cikari pompayla ucunu hafif cikarttirip 2 kişi bebeği tutturuyorduk 2 3 gün içinde emerek çıkarttı
Busudiyin 37.haftadan itibaren göğüs ucu için masaj yapabilirsin Bebek zaten göğüs ucunu tutmuyor areolayı tamamen alması lazım enjektör yardımı ya da silikon göğüs ucu da tercih edebilirsin doğumdan sonra bir süre sonra ihtiyacın kalmayacak zaten
Ayseaysa Melike658 inşallah canım bakalım nasıl olacak silikon göğüs ucu Alicam yine yanımda bulunsun
Busudiyin Hiç bu yaklaşımda bulunma inan bu konuda çok tecrübem var , doğum katında hemşireyim fazla göğüs ucu olmayan anne ile ilgilendim en önemlisi pozitif yaklaşım 😊