Demet_65 Merhabalar. Ben bu p tesi günü renkli ultrasona gideceğim fakat gebeliğim 23+3 gün olmuş. 24. Hafta da yapan oldu mu acil cevap
mimar_anne Demet_65 ben 20+4 de gitmiştim çok şükür her şey yolundaydı ama fetal kalp taramasını 24. Haftada yapalım dedi çarşamba günü tekrar gidicem geç değil hatta bence daha iyi bebeği daha net görüyorlar benim de 23+4 oluyor gittiğimde
yigitinannesiiiii Demet_65 hayır benim normalde 22-23 Haftadaydı detaylı memlekette izinde olucaktık o tarihte ben en geç ne zamana kadar olabilirim dedim onlarda bana 24. Haftaya gelen tarihi verdiler bu tarihte yaptırdın yaptırdın sonrası geç kalırsın dediler
Demet_65 Bir sürü yerde yazmışlar 24. Hafta da bakmıyorlar ya da doğru sonucu vermiyor falan endişe duydum ben de
yigitinannesiiiii Demet_65 evet bebek büyüdükçe pozisyon yakalaması zorlaşabiliyor önceki haftalara nazaran ama yapılmaz diye bişey yok tabiki