Sadiyy35 Kızla 7 Ağustos regli oldum 10 gün sonra ara kanamam geldi mevsim geçişlerinde olabilir dedi doktor normal olduğunu söyledi şimdi teslim 5 gün geçti ilk geçtiği gün test yaptırdım beta 1.20 çıktı yok dediler bunu yaşayan var mı
Derya Sadiyy35 5 in altı negatif maalesef yok şuan gebelik eğer hala adet olmazsanız tekrar kan verirsiniz
Nur680 Sadiyy35 sonuc negatif bnde 2 gün önce verdim regle 5 gün vardı benim beta 2.0 çıktı günün geçerse gel tekrar ver dedi Benim belirtim vardı onun için verdim 3 gün kaldı bekliyor bakalım
sacmalamakizim Sadiyy35 Geçen ay aynısını yaşadım 5 gün gecikmeden sonra adet oldum eğer hâlâ olmadiysaniz doktora gidin.
Ebruli1903 Sadiyy35 28 Ağustosda kan verdim 1.2 çıktı herkes gebelik yok dedi dün gittim kan verdim 1207 çıktı rabbim bilir işini
Sadiyy35 Nur680 benim 5 gün geçti hala olmadım insanın morali bozuluyor allah kucağını boş bırakmasın umarım güzel haberler alırsın
Nur680 Sadiyy35 geç döllenme olabilir doktor 10 gün beklemesini söylüyor 10 gün sonra yükselme durumu var. Betanin kişiden kişiye değişir.yani erken dollenir adetten önce çıkar ama bekle derim inşallah rabbim hayırlı evlat nasip etsin tez zamanda teşekür ederim