Sibbeell Kızlar 19+6 ikizlere hamileyim doktor bugün kızımın oğlumdan 1 hafta geri geldiğini söyledi korkuyorum sorun çıkar mı dengelenir mi nasıl olur
Portakalcicegi Sibbeell benimde 23+1 haftalık ikizlerim var detaylı ultrason için perinatolojiye gittiğimde doktor 1 haftalık 10 günlük ileride veya geride olmasının bir sorun olmayacağını belirtmişti. Kalbini ferah tut ama en iyisini yine de doktorun bilir ona bir danış derim 🙏
charlottececi Sibbeell 4 hafta gerilikle dogurdum. Daha hayata tutunan emme refleksi cok kuvvetli bir bebek dogurdum. Kardeşi sadece 1 hafta gerideydi. 20 gun kuvezde kaldi. Detaylıda onemli bir sey cikmadıkca gerilige takilmayin minyon bir bebektir. Cok hizli toparliyorlar :)
Neslihan37_ Sibbeell bizim oglana doktor doğumdan bir gün önce 3700 kg dedi boyu da 46 cm üç hafta geri boyu dedi😂😂 ertesi gün doğurdum kilosu 3175 boyu da 51. Cm di. Ultrason her zaman doğruyu söylemeye bilir.
Gny18 Sibbeell dengelenir canım hiç korkma. Benim tek yumurta ikizi olduğu halde aralarında 1 hafta vardı haftam ilerledikçe dengelendi. Kalbini ferah tut.
Sibbeell Portakalcicegi doktorum dedi bugün zaten perinatolojiye gönderdi detaylı için randevu aldım kendisi baktı iyice herşeyi normal ama haftası geri dedi kız minyon olacak belkide falan dedi ama haftasını yakalayamazssa diye çok korkuyorum 😪
Haticeeklyc Benim ultrasona göre 5 gün gerideydi. Süt ceviz kabak çekirdeği, yumurta tükettim her gün. Oğlum 31.haftamızda yakalamıştı haftasını ☺
Sibbeell charlottececi ay canım böyle duyunca seviniyorum detaylı zamanım 2 hafta sonra daha bilmiyorum ne diyecekler dr o gün minyon bir bebek dedi geriden gelmesi sorun şuan dedi bakayım detaylıda ne çıkacak ya