Kızlar herkese iyi geceler,
Bugün smear test sonucum çıkmışken sizlere de minik bir hatırlatma yapmak istedim, biliyorsunuz aktif cinsel hayat başladığında smear(rahim içi tarama testi) vermemiz gerekiyor yaşımız kaç olursa olsun. Aile içi genetik öyküye ve sonuca göre doktor yönlendirmesiyle de birkaç yıl aralıklarla tekrarlamamız lazım. Birçoğumuz bunu biliyoruz. Ama aramızda henüz çok genç olduğu için duymamış ya da tesadüfen hiç böyle bir teste denk gelmemiş hanımlarımız varsa lütfen ihmal etmesin,çok üzerine düşülüp bilinçlendirme yapılmıyor ama biz kadınlar için çok çok önemli bir tarama. Bildiğim kadarıyla asm’ler yapıyor. Yapmasa da lütfen kendiniz için bir iyilik yapın ve bu test için bir doktor randevusu alın,aldırın.(erken tanının önemini hem iyi hem kötü deneyimlediğim için minik bir hatırlatma yapmak istedim, bilmişlik yapmak gibi bir niyetim asla yok) Hepinizi öpüyorum 💙