Sblbngl Serapmehmet_19 haklısın canım ama işte şuanda 3 haftada hiç kilo almadı buda normal değil gibi sanki
Serapmehmet_19 Sblbngl bu aylarda pek almıyorlar zaten kuzum, sıkma canını hepimizinkine zayıf diyorlar
Serapmehmet_19 Sblbngl valla ilk zamanlar birazda acemiliğe bağlı olarak çok kafaya takıyodum acaba gerçekten çok mu zayıf falan diye ama sonra hemşire gayet normal diyince zamanla takmamaya başladım
MinnieMouse Sblbngl doktora götürdün mü canım bazen sağlık ocağının tartıları eksik tartıyor. Neden bilmiyorum ama bizde hep doktorun tarttigi daha fazla çıkıyordu.