Bebegim0101 canım hayır kadın doğumcuya bende çıkartmıştım ama meğer çıkarmamışlar çok fazla para ödüyordum sen bi kalp damardan hemen randevu al rapor çıkaracağım de 5 dk sürüyor ben o şekilde daha 1 hafta önce yaptırdım devlette ve 2 kutu iğneye 4 TL ödedim boşuna fazla para verme