Fubsa Merhaba arkadaşlar 🌸 4 hafta 6 günlük hamileyim. Lavobaya idrara çıktığım da kalktikdan sonra gelip oturunca kasıklarım da adet ağrısı gibi bir ağrı oluyor anlık olarak 10 Saniye falan neden oluyor sizce bu durumu yaşayan var mı ?
MMelissaaa- Fubsa benim idrar dışında uzanırken otururken ara ara gelip yoklardı o sancı. Başlarda. Doktorum rahmin kalınlaşıyor demişti internette de ondan olduğu yazıyor
Fubsa MMelissaaa- evet otururken uzanırken vs Hep böyle ağrı gelip gidiyor kısa süreli normal bu durum sanirim