Sedaduru Evet kızlar yine ben bitmiyor derdim farkındayım.Yarım saat önce progestanı vajinadan aldım fena sızı yapmaya başladı sizlerde de oldu mu?Olmadıysa hastaneye gideyim.İdrar yolu enfeksiyonundaki yanma sızı varya tıpkı onun gibi bişi
Deletedmom_11 Sedaduru kuzum ittirmem ve rahat bir 40 dk kalkmaman gerekiyor yerinden ama belli miktar dışarıya çıkıyor zaten bir kaygın olmasın
Elifazad Sedaduru benimde alttan asla girmiyor kızlar nasıl yapiyosunuz 🙊 Bir kere tek yapabildim onda da ağrı oldu dediğin gbi
Gmzbiri Sedaduru ben de progestan kullanırken(2 hafta kullandım) hafif bi sızlama oluyodu ama bi süre sonra geçiyodu. Aynı dönemde idrar yolu enfeksiyonu da vardı onun da etkisi olabilir tabi
Sedaduru umena Deletedmom_11 durumom2022 neden bende oldu ki anlayamadım 1hafta olacak yarın bugün oldu yarın sabahta bakayım o zaman da yarın doktoruma gideyim çünkü sızı çok azaldı şu an
Deletedmom_11 Deletedmom_11 peki benim hızlı okuma neticesinde sızmak olarak okumam 😅ah çok pardon kuzum bende de yapmıyor istersen bir tekrar muayene oluver
Deletedmom_11 Sedaduru ay okuyunca ikinciye kendime diyorum ki pardon Canan bu neyin kafası kız okuduğunda bir demiştir ki pardon canım ne saçmalıyorsun sen 😂😂😂
Sedaduru Deletedmom_11 yok canım hepimizde oluyor böyle şeyler ben senin sızıntı demenden anladım zaten 😅
Gmzbiri Elifazad ilk başta ben de yapamadım sonra çömelerek yaptım o şekilde daha kolay oldu öyle deneyebilirsin🤗
Sedaduru Elifazad ağrısı olan biri olarak tarif edeyim canım yine de 😅 altta giydiklerini komple çıkart sırt üstü uzan bacaklarını kırıp yana ayır yavaşça yap ben belki hızlı yaptım o yüzden oldu bilemedim ama doktorumdan öğrencem
umena Elifazad Elifazad her defasında sinir oluyorum. en uyuz olduğum da ittirdiğim parmağımı geri cıkarırkenki his ay çok sinir bozucu Allah yardımcımız olsun xjdjdj
Sedaduru Gmzbiri ah çok iyi oldu bunu söylemen yarın idrar vereyim bende yani doktoruma da danışayım da
Elifazad umena 😂😂 Bide bana aksam iki sabah 1 kullan dedi doktorum asla olmuyo ya doktora yapamıyorum diyorum inanmiyo 😂
Sedaduru umena aaaa aynı şeye takılıyoruz senin de mi anksiyeten var yoksa kız.Bu arada o durumu düzeltmek için sol elinlede orayı aç o durumdan az da olsa kurtuluyorsun canım
umena Sedaduru bildiğim kadarıyla yok ama oladabilir 😂 teşekkür ederim tavsiyeni asla kulak ardı etmem edemem😂😂
Elifazad Sedaduru doktorum öyle önerdi. Bir erken doğum öyküm var şuan da ikizlere hamileyim durumum ekstra riskli yani