Sekerbebekkk 123x 20. Haftadayım yaklaşık iki haftadır benimde çok şiş ayaklarımda aynı şekilde 38 numaradan 41e çıktı ve dokunduğumda bükmeye çalıştığımda canım yanıyor doktorum normal olduğunu söyledi morluk falan yok ama
Elifderin34 123x morluk varsa bence hemen doktora gidin bilemiyorum sebebi ne ama yinede doktora görünmenizde fayda var
123x 21.haftadayım 1 aydır kizariklik ve sertlik vardı böcek soktu sandık ilk başta bugün şişmiş ve morarmaya başlamış korkmaya başladım.