Cisem21 Biraz kasılmam var acile gitsem devlet hastanesinde nts cekerlermi bu saatlerde yardim lutfen
Ayseaysa Cisem21 çekerler canım ben 30. Haftada kasilmam var bebek toplaniyo diye gitmiştim çekilmişti
Kader66 Cisem21 bizim burda kadın doğum doktoru yok daha gelmedi ama nst cekiliyo saat fark etmeden yarın gündüz bende gidecem 40 +4 oluyoruz 3 güne nst demişti doktor
050218Ybmety Cisem21 2 gün önce gittim muane olmadan direk nst ordan da ultrasona soktular beni hastaneden hastaneye farklılık gösterirmi sanmam sonuçta dogumhane orasi
Dogukoo Cisem21 kesinlikle nst çekerler 31 haftalıgım ben dün ishal için acile gittim gel bi nstye baglayalım dediler ağrın varsa o haftada kesin cekerler