Kesin bişey söylemek için çok erken adeti beklemeniz lazım ne yazıkki çünkü bazen mevsimsel ya da o ayki düzen farklı olabılıyor yani sonrasında adet görebilirsiniz bende bir keresinde aynısını yaşadım dikkat edin yinede adet gecikirse eğer birkaç gün sonrasında test yapın bazen de eskiler rahim kendini bu aylarda gebeliğe hazırlanıyor derler en mantıklısı adeti beklemen ne yazıkkı zor ama mecbur 🥴