hulyadmrll Zcicek 22+6 tetanoz birinci dozu yapıldı detaylıya da haftaya Çarşamba gideceğiz İnşallah 🥰
beyzzsenturkk Zcicek biraz önce doktordan geldim testlerimde eksiklik var diye test verdi ve detaylı ultrasona girmemi istedi bu hafta içi ama tetonozdan bahsetmedi
hulyadmrll Zcicek özel olarak aramadılar ama kontrole gittiğimde aşı olacağım haftaları söyledi doktorum ona göre kendim gittim
hulyadmrll beyzzsenturkk 20. Haftadan itibaren tetanoz aşısı yapılıyor söylemesi lazımdı aslında. 4 hafta arayla 2. Doz yapılıyor