Esra___
[bilinmeyen] Cnmm ondan bişey olmaz kaç haftalıksın bilmiyorum ama benim de başıma bikaç kez gelmişti böyle şeyler çok şükür bişey olmadı bebeğin sıvısı koruyor istersen sağlık ocağına git bi kalbini dinlersin için rahatlar
blackberry118
Hem sıvısı hem de rahim kaslari ciddi koruyor bebeklerimizi. İcinizi ferah tutun baya korunakli bir yerde.
Esra___
[bilinmeyen] evet ben de sinek konsa nem kapıyordum geçen bizim oğlan fosur fosur uyuyordu kontrolde doktor ultrason probuyla bastırdı eliyle karnımı salladı parmak uçlarıyla karnıma vurdu içim gitti 🤦🏻♀️ Demek ki bişey olmuyor hatta eşim hocam siz böyle yapmaya devam ederseniz biz 2 gün sonra yine geliriz bebeğe bişey oldu mu diye dedi doktorum güldü Yok Cnmm bundan ne olacak rahat olun dedi
BuseBasderici
[bilinmeyen] darbe deyince bende yumruk falan zannettim.. Ay hiçbir şey olmaz ya bu kadar evham yapmayın arkadaşlar
Necla06
[bilinmeyen] oluyor ne yazık ki öyle bazen onların dalgınlığına geliyor bazen bizim ufaksa baskısı insallah bisey olmamıstir canım içini ferah tut 🙏
Benay
[bilinmeyen] benim de köpeğim karşıdan koşa koşa gelip karnıma atladı ölüyorum sandım nefes alamadım valla ama bişey olmadı bende çok korktum doktorda sıvı onu koruyor kanama olursa ara dedi hiç de bişey olmadı korkma üstüne iki kere görümcem down sendromlu karnıma dirseğiyle sert vurdu yetmedi uyurken eşim vurdu Allah koruyor onları korkma canım benim 🤗
Benay
[bilinmeyen] 25 haftalık canım
Neroizm
[bilinmeyen] hicbir sey olmaz merak etmeyin. O kadarcik darbeyle bebeklere bir sey olsaydi bu kadar nufus patlayamazdi zaten endiselenmeyin.
Neroizm
[bilinmeyen] hareket etmeye basladigi gunler gelsin bir an once sizin de iciniz rahatlar boylece. Hareket ettikce iyi oldugunu bilip geceleri rahat uyuyor insan. Hayirli gecsin hamileliginiz 💕
Neroizm
[bilinmeyen] 🙂 yazacagim postlari karistirmisim ben heralde. Kusura bakmayin. Kendime guldum simdi. Az kalmis zaten insallah hayirlisiyla dogurun. 🙂🙂