Zarslan bulanık görme ile tansiyon yükselir, baş ağrısı olur ve el ayaklar siserse gebelik zehirlenmesi yazıyor internette. Doktorunuz ile iletişim kurun isterseniz. Benimde çok sık başım ağrıyor diye araştırdım biraz nerdeyse her sayfada bunlar çıktı önüme