28 haftalık hamileyim yaklaşık 1 aydır sabahları kalktığımda kasığım da ağrı oluyor biraz yürüyorum geçiyor önceden sadece uykudan uyandığımda oluyordu şimdi 1 saat bile uzansam kalktığımda kasık ağrım oluyor 6 7 adım atıyorum biraz ovalıyorum geçiyor neden olabilir bu aranızda yaşayan var mı doktora soracaktım unuttum