Kızlar merhaba 10 hafta 2 günlük hamileyim ne zaman hastaneye kontrole gitsem ne zaman idrar versem sürekli enfeksiyon var hamile kldığım günden beri devam ediyor ne yaptıysam asla düzelmiyor ilaç kullandım tekli suya karıştırılan o karışımdan kullandım yok dut kurusu yedim suda beklettim içtim neler yaptım neler olmuyor bir çare gösterin gerçekten usandım on gün öncede enfeksiyondan kaynaklı bir kanama yaşadım aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum tekrar yardım edin lütfen