Kızlar iyi akşamlar. 22 ağustosta adet oldum adetten sonra eşimle düzenli ilşkiye girdik. Ovülasyon testi aldım ve yumurtlama gününüde değerlendirdik. Sorum şu: 2 3 gündür sürekli uykum var göz kapaklarım kendiliğinden kapanıyor. 4 5 gündür de bel ağrım var normalde adetime 13 günüm var. Hamile olupta ilk haftalarda bu belirtileri gözlemleyen var mı?