Egeninannesi_ Kızlar merhaba 31 haftalık gebeyim nefes alamama hissi yaşıyorum dik oturunca biraz daha rahatliyorum içinizde bu haftalarda boyle bir sorun yasayan oldu mu acaba
Ebruka02 Egeninannesi_ bebek büyüdüğü için diyaframa baskı yapıyor bu da nefes darlığına sebep oluyor eminim herkes yaşıyordur 🥺
yaasemin Egeninannesi_ ben 27 bende şimdiden başladı bu normal mi uzanınca nefes almakta zorlaniyorum Allahım şu son 3 ayı bi atlatıp doğursam 🤭
Egeninannesi_ Vera09 derin derin nefes almadikca alamiyorum hicbir şekilde yatamiyorum gerçekten çok kotu bir his