irem_ctn7 gulbis1 19+3 benim de kızımın olacağını öğrendim 🥰 heyecanla şafağın dolmasını bekliyoruz 🥰
Ebbruc gulbis1 20+1 , oğlum olacak inşallah bide hareketlerini hissetsem de beni evhamlardan kurtarsa çok daha güzel olacak herşey 🌸
2505 gulbis1 %98 kız denilmişti ama kesin söylenmedi yarın kontrol var inşallah doğrudur kesinleşir 🥹🐣20+0
gulbis1 Ebbruc 22 oldum bende daha çok yeni yeni ve az hissediyorum hiç evham yapmayın 24 haftaya kadar normal ☺️
Zuzu6901 gulbis1 21+4 ben de. Kızım olacak Alalhin izniyle. Sizin bebişlerin boy kilosu nasıl hanımlar
-2erkekannesi- Ebbruc İkinci gebelikte daha iyi hissediliyor bizim ki mesela kıpır kıpır şu an 21 hftalık Tabi değişiklik olabilir sıkıntı yapma yani
-2erkekannesi- 21 haftalık olduk bugün erkek bizim de😊 Salı günü detaylı usg ye gireceğiz bakalım kilo boy ne alemde o zaman göreceğiz
Ebbruc -2erkekannesi- bikaç haftaya hissedicem umuduyla kendimi avutuyorum bende, dün biraz pıt pıt hissettim o kadar