Sedanur97 Kızlar bu hafta 5 haftam kesemde gözüktü çok şükür ama kaşık ağrım bel ağrım var evet ama mide bulantım tiksinmem aşermem hiç yok normal mi ?
tugbacns Sedanur97 12. Haftadayım hafif mide bulantısı hariç hiçbir şeyden tiksinmedim koku hassasiyetim olmadı herkeste olmayabiliyor. Kasık ağrısı ise çok normal bebek yerleşmeye çalıştığı için ve rahmin büyüdüğü için