Yd12 Bisey olmaz ben de kullanıyorum bazen ben de daha erken yada geç vurduğum olabiliyor cok şükür sıkıntı olmadı
Zcicek Bende 2.5 saat kadar geç yapmıştım çok şükür bişey olmadı ama alarm kurmanizda fayda var, düzenli yapılırsa daha iyi olur 🌼
nigar_gulieva Her defesinde 1 saat gecikdirib vurduğum olur heç bir problem yaşamamışam bununla bağlı narahat olmayın🙏