Sehnazs5 ayyyyy benim de aynı böyle olmuştu ilk oğlumda ve bana ayak ağrısı çekiyorsun demişlerdi sen normal doğurursun demişlerdi gerçekten de öyle ilerlemişti kendi kendine suyum geldi nişanım geldi 8 cm açılmam oldu falan yani onlara genelde ayak ağrısı diyorlar bizim orda canım bide vucütta değişiyor o yüzden ağrı oluşuyor