Ilk dogumum 2 sene once sezeryan .ve ssvd ıstıyorum (sezeryan sonrası vajınal doğum ) ılk gebelıkte hıcbır muayene olmadan doguramazsın boyun kısa vs soylemlerle doktor benı sezeryana aldı . Suankı hamılelıgım 38+1 Ikı özel hastahane takıplıyım 2. Ye 30. Haftamda gıtmeye başladım . 1 hastahanedeki doktorum . “Deneriz’ dıye agız kıvırdı 2. Hastahanedeki doktorum ssvd destekcısı ama emın degılım yapabılır mıyım,yapamaz mı. Ilk doktor catı muayenesi fılan yapalım dedi . 2. De “ben hıc yapmıyorum muayene”dıyor yani dogum anında belli olcak ..ben o kadar sancı cekıpte o bebe cıkmazsa napcam dıye düşünüyorum. Ben dıyorum ki ılkıne gıdıp catı muayenesını yaptırsam sancım kanamam başlasa sonra 2. Ye gıdıpte doğursam olur mu 😂😂 cok karısık oldu kusura bakmayın anlamadıklarınız varsa sorun yardımcı olun nolursunuz . Gıdıp catı muayenesi olsam uyarı nıtelıgınde ışe yarar mı ki .. suni sancı da veremem diyor 2. Ilk sezeryandan dolayı . Baslamazsa sancım sezeryan olur yani . Kafam karışık sureklı düşünüyorum