Aysehsdmr Tubi57 2 Ağustos benimd3 1 gün var aramızda 🤗 hayır daha gitmedim 7.haftada gitmeyi planlıyorum siz ?
Tubi57 Aysehsdmr bende 7 haftalıkken gidicem 22 eylüle aldım randevuyu :) ayyy çok güzel aynı zamanda olmamızzz 🥰
AhseninAnnesii Hahah benim rus takviminde kiz, çin takviminde erkek, japon takviminde %50 kiz %50 erkek cikti 😅😅
Aysehsdmr Tubi57 bende 20 eylüle aldım bakalım istediğim doktora bulabildim devlete ama özele de gitmeyi düşünüyorum ilk bebeğim özelde oldu memnun kaldım 🤗 evet canım ya tanışalım hanerleselim hep çok sevindim 🥰