Nazrinnn Merhaba, 10+2 haftalık hamileyim, karnımda ağrılar oluştu, sanki dışardan birisi karnıma bastırıyor, bir şeyi karnıma sıkmışım gibi. Böyle oluyor mu, normal mi?
Mervetnl Nazrinnn Doktorunuza sorun biz bilemeyiz. Benim tecrübemde gaz, kabızlık ve rahim genişlemesiydi ama bu kişisel bir süreç olduğu için bende böyleydi.