LauraG Camlarinizi nasil siliyorsunuz? Acayip derecede silme izi kaliyo bende. Camsil denedim, normal su denedim bana misin demiyor.
oykubrakpnar LauraG vallahi bugün sildik. Küçük cam silmek için camsil alet aldık. Bulaşık sabunu camı cok güzel parlatıyo. Bulasık sabunlu bezle köpürtüp silip camsille cekip alıyosunuz pırıl pırıl
Seyma_slk LauraG silbays bezleri var canım ben cam suyuna bulaşık sabunu 3 damla sirke tek kullanıyorum havlulu bezle kabasını alıp silbays bezlede nemli şekilde siliyorum tertemiz oluyor suyun sıcak olsun
Meryyyy35 LauraG canım rossmanlarda beyaz deri bezler var ben onlarda kullanıyorum sildikten sonra kurulama derdinde olmuyor ve leke bırakmıyor