Dün çok az kahverengi lekelenmem vardı bugün o leke kırmızı kana döndü iki gün boyunca da doktora gittim hiç bir sıkıntı yok çok az geliyor zaten şuan o kanama yine kahverengine döndü peçeteye az az leke geliyor kafam karmakarışık kese normal ne içinde ne dışında kanama yok düşük önleyici iğneler vuruldu progestan fitile başladım bugun ağrım hiç yok 3 kere düşük yaptığım için gelen kanamanın nasil olduğunu ve ne kadar ağrılı olduğunu biliyorum ondan kafam biraz rahat