minikprensesss Bebeğim doğduğunda sma testi yapıldı haber verilecek dendi ama arayan soran yok sizinde yapıldı mı
hunilimom minikprensesss bizi arayıp soylemediler sadece alınan topuk kanında artık onun da bakildigini söylediler bilgi verdiler 20 gün oldu doğum yapalı
Yavruhamsi minikprensesss olumsuz birşey olursa dönüş yapıyorlar diyebiliyorum nerde test yapıldı gün içinde arayıp sorabilirsiniz içiniz rahat eder en azından
Beyzanurekici Bunu bilmiyordum her hastane yapıyormu Şubat ayında doğum yaptım özelde hiç öyle bişey söylemediler
hunilimom Beyzanurekici yeni kanunmu ne çıktı ya ondan sonra bakılıyor topuk kanından bana öyle soylediler
minikprensesss Beyzanurekici doğum yaptığım devlet hastanesinde yaptılar bide sağlık ocağında yaptılar