demethira günaydın kızlaar dün doktora gittim 38+4olduk pazar günü bebeği aliriz dedi ben suni sanciyla mi dedim sancim olmazsa bir ilac var onu kullancaz dedi o ilaçi kullanarak doğum yapan varmi ?
Melike464860 demethira canım kullanmadım tecrübem yok ama arkadaşım o şekilde doğum yaptı. Rahim ağzına koyuyorlar ilacı açılma sağlıyor
Busra99 demethira günaydın canım suyun azaldigi icin bugun beni doguma aldilar suan ntsye bağlıyım alttan fitil verdiler 15 dk oldu daha öyle fazla bi sancim yok sadece belim agriyo biraz o kadar
Melike464860 demethira valla canım seni yaniltmak yanlış yönlendirmek istemem çok bi fikrim yok sadece onu kullanarak doğum yapyığını biliyorum