Kızlar 17 haftalık gebeyim. Kaynanam gile oturmaya geldik tabi bugün maç varmış haberimiz yoktu. Evde ki bekar kaynım ise kuzenlerini toplamış. Gol olduğun da ise hepsi birden bağırdı yerimden ilkildim. Çok korkuyorum bebeğime birşey olur mu? Abartmış olabilirim ama daha önce de bı bebeğimi kalp durma sonucu ile kayıp ettim çok korkuyorum artık 🥺🥺🥺