Merhaba, 25 haftalik hamileyim 2. Gebeligim omurilik acikligi beyinciginde ve ayagnda sorun cikti 3 doktora gittik yapacak birsey yok gebelik sonlandirilacak dedi. Ultrasonda bebegin belinde bir kese gibi birsey oldugunu gorduk beyni de muz seklini almis dedi.. heyetten imza alip gebelik sonlandirilmasi yapilacakmis.. Allah kimseye yasatmasin rabbimden gelene.. Allah ogluma omur versin insallah