ZeynepKaya27 Merhabalar, Devlette doğum yapıp cocuk doktoruna özelde giden var mı ? Yoksa devlette mi devam ediyorsunuz. Doktor seçme şansı oluyor mu süreç nasıl işliyor dogumdan sonra devlet hastanesinde acaba ?
Meryyyy35 ZeynepKaya27 canım doğumdan hemen sonra doktorlar taburcu etmeden kontrollerini yapıyor ondan sonrası sana kalmış ister özelden devam et ister devletten iyi bir doktor bulup ordan devam edebilirsin
ZeynepKaya27 Meryyyy35 anladım özellerde direk dogum paketine dahil oluyor ya devlette nasıl oluyor merak etmiştim teşekkür ederim 😇
Meryyyy35 ZeynepKaya27 sadece tekfarki siz özelde paketiniz olmasa ekstra ücretler çıkabilir onun önüne geçilmiştir pakette
ZeynepKaya27 Meryyyy35 yani devlette yapıp bebegi özele götürsek çok uçum ücretler olabilir o yüzden devlette bi cocuk doktoru secip devam etmek daha iyi anladıgım kadarıyla :)