SaruMerve Kızlar bugün öğrendim ki hamilelikte ciğer yemek sakıncalıymış ve hamile kadın ciğere dokunursa bebekte leke olurmuş böle bişey yaşayan var mı ben bilmeden yedim dokundum ☹️Korktum biraz ya
Hulus SaruMerve doktorum gebeliğin başından beri sakatati yasakladı. Acikcasi sorgulamadim muhtemelen toxoplazma riskinden dolayi. Batıl inançlara cok takılmayın ama sakatati yasaklıyor zaten doktorlar gebelikte.
LauraG SaruMerve dokunmak zararli drgil yemek zararli. Fazla a vitamini bebek icin iyi degil diye biliyorum.
doee2022 SaruMerve tüm hamilelik boyunca 3-4 kez yenebilir. Fazlası zararlı. A vitamini barındırıyor o sakıncalıdır diyorlar. Bende ınstagramda doktorannem adıyla derya hanım var ondan öğrendim. Yeni anne Çok faydalı postları oluyor
beyazkalp iki gun önce yedim birsey olacağını hiç sanmıyorum batıl inanç diye düşünüyorum ve inanmıyorum 🤷♀️
beyazkalp SaruMerve korkulacak birsey yok bence canım herkesin düşüncesi farklı tabii saygı duyarım bu konuda
SaruMerve beyazkalp tedirgin oldum bi ya sürekli yediğim şeyler yenmemesi gereken olarak öğreniyorum snradan kötü hissediyorum
Uzayyyy Dokunmak , kele vs hurafe tamamen . Yemek de yasak . Çünkü Çok miktarda A vitamini içeriyor ve bebeğin sindiremeyecegi için yasak deniliyor
Mahinur_2 SaruMerve bebeğin sindiremeyeceği için değil arkadaşlar doğum kusurlarına neden olabileceği için zararlı bebek sindirmiyor yediğimiz hiçbirşeyi ilk aylarda özellikle ö nemli dip balıkları ysak mesela civa fazla kesinlikle ysak uskumru mesela vs vs yani araştırın içiniz rahat etsin
SaruMerve Fatma0090 leke felan olur diyolar canım bide ciğer gibi o yüzden biraz evhamlandım açıkcası
genccanne SaruMerve Cabım çiğ dokunup vücudunda bir yere değersen leke olur diyorlar benim görümcem babannesi falan denemiş olmuş. Denemekte nedir bilmiyorum zaten olacağına bir inancın olırsa olur yani pozitif düşünmek lazım kötüyü çekmemek lazım nilinsel bir açıklaması yok inanmıyorum . Yemek konusunda fazla a vitamini içeriyor abartmadan hamülelik süresinde 3-4sefer yenileniliyor. Bende hamile olduğumu öğrenmeden ciğerciye gitmiştik eşimle yemiştim. Hiçbir sıkıntı olmaz Allahım izniyle iyi düşün iyi olsun
SaruMerve Zehross03 deme kızz sende bendensin artık liste yapıp yanımda taşıyacam yememem gereken şeyler diye 🤦🏼♀️
Mahinur_2 SaruMerve öyle bir şey asla yok bence bunalrın hepsi batıl inanç lütfen inanmayın bunlar bence insanalr öyle olacağına inandığı içşn başlarına geliyor ne alaka yani ciğer yasak şöyle ysak fazla yersen iki günde bir yersen toka ayda bir ya da iki hafa da ye ne olacak abartılara hele hurafelere hiç kulak asma yanlış hatırlamıyorsam A vit yüksek miktarda olduğu için yasak öZellikle ilk aylarda çok canın istemiyorsa tüketme riske atma ara da ye ama bu kadar basit
KeremikoBayky SaruMerve ciğer yemek sakıncalı değil aksine protein açısından zengin ama sakatat yürek dalak kokoreç uykuluk kelle paça vb yasak
Mahinur_2 KeremikoBayky arkadaşlar ilk aylarda özellikle fazla A vit içerdiği için yasak doğumsal kusurlara sebep oluyor yanlış eksik bilgi vermeyin kalkar iyi diye her gün yer anne ayda bir ideal yada üç haftada sakatatta aynı şekilde abartmadan yenilmeli herşeyin fazlası zarar