mmeryemb Konya şehir hastanesine giden doğum yapan arkadaşlar hastaneden memnun musunuz? Ümmü Gülsüm esenkayaya randevu aldım tanıyan giden var mı?
Baltopu2 mmeryemb 34.haftaya kadar özel takipliydim 34 ten sonra geçtim şehir Hastanesi’ne iki sene önce doğum yaptım.Cok memnundum ebeler doktorlar çok ilgiliydi Allah hepsinden razı olsun.Ummu gülsüm esenkayaya ilk gebeliğimde kalp durması yaşadığımda gitmiştim ve o söylemişti kalbinin durduğunu.O kadar kötüydüm ki çok insancıl çok inançlı,hastaları bekletip beni sakinleştirene kadar ilgilendi eşimi odaya alıp onunla konuşmuştu asla unutmam yaptığını.acilden girersen sıkıntı biraz çünkü hepsi asistan zorlanırsın ama.kadin dogumcularinin çoğunu tanıyorum fikir sahibiyim
Esra_Anne mmeryemb bende hamileliğimin başından beri oraya gittim şimdi son haftalardayım doğumu bekliyoruz herhangi bi sorun yaşamadım doktorum çok iyi biriydi en ufak bi sorun yaşasaydım hemen değiştirirdim ama acil için aynı şeyi diyemem oradakiler biraz daha soğuk severek yapmıyorlar galiba işlerini ama onlardan yana da herhangi bi ters hareket görmedim doğum yapan arkadaşım memnun kaldığını söyledi hatta şansına tek kişilik odada kalıyor
Nurcantas65 Acilden giriş yaptım su gelmesiyle, köpek sahibini tanımıyor içerde.Ulturason jelini kafama dökmedikleri kaldı,çatı muayenesini jel sürmeden yaptılar düsün gözümden yaş geldi resmen.Asla önermem