Bu arada muayenesi bile 700₺ 😅 Yani mecbur kalınca veriliyor biz onu gördük tüp bebek bebeğimiz doktorumuza olan güvenimizden dolayı her seferinde bir şekilde ödüyoruz. Eğer süreç normal ilerleseydi bende devlette şansımı denerdim 😇 ama özel ve zorlu bir yol olunca mecbur veriyoruz ama her kuruşunuda hak ediyor doktorumuz çok ilgili ve bilgili 🥰