Merhaba anneler, evet biliyorum çok erken ama içim kıpır kıpır. Tahminlerinizi alabilirmiyim? Lütfen daha erken ne bekliyorsunuz gibi yorumlar yapmayın insan heves ediyor kötü yorum yapan da yazmasın. Hadi yorumlarınızı alalım benim gibi heyecanlı anneler 😅😏