Kızlar iyi akşamlar bu gece 36 haftalık oluyoruz. Öğlen nstye girmiştim sancı yok dendi.Bugun birazda yoruldum öğleden sonra sertleşme ve kasılma arttı.Dinlenip geçmezse doktora tekrar girmeyi düşünüyorum ama aklıma takıldı.Bu haftalarda normal midir artık Nstden anlayan varsa bakabillir mi sonuca
